محل تبلیغات شما

دیجیتال مارکتینگ چیست؟

بازاریابی دیجیتال یعنی استفاده از ابزارهای موجود در اینترنت و دنیای دیجیتال برای بازاریابی خدمات و محصولات. در واقع در این روش بازاریابی بیشتر وابسه به رسانه های دیجیتالی مثل شبکه های اجتماعی هستیم. استفاده از شبکه های اجتماعی به نوعی به بازاریابی دیجیتالی ما کمک می کنند. حال فرقی نمی کند بازاریابی ما در شبکه های اجتماعی به صورت رایگان یا شامل هزینه باشد.

استفاده از هر نوع رسانه ای که مربوط به کسب و کارهای دیجیتال است می تواند به بازاریابی دیجیتال ما کمک کند. مثلا با استفاده از بهینه سازی سایتمان برای موتورهای جست و جو می توانیم از طریق موتورهای جست و جو و به ویژه گوگل مشتریان زیادی را با محصولات و خدمات خود آشنا کنیم. در ادامه بیشتر در مورد ابزارها و روش های بازاریابی دیجیتال صحبت خواهم کرد.

دیجیتال مارکتینگ فقط محدود به کسب و کارهای آنلاین نمی شود. خیلی از دوستان فکر می کنند بازاریابی دیجیتالی فقط برای کسب و کارهایی است که دارای یک وب سایت هستند. در صورتی که به هیچ وجه این طور نیست. خیلی از کسب و کارهای سنتی هم هستند که از طریق تبلیغات دیجیتال سعی دارند تا خدمات خود را به مشتریان احتمالی خود معرفی کنند.

در دیجیتال مارکتینگ سعی می شود از طریق ابزارهایی مثل وب سایت، ایمیل، شبکه های اجتماعی رفتار کاربران و مخاطبان تحلیل شود تا بعد از بررسی های انجام شده بتوان بیشترین بازدهی را از بازاریابی بر روی این افراد کسب کرد. در حقیقت در دیجیتال مارکتینگ هدف اصلی ما فروش است البته فروش بیشتر با داشتن مخاطبان هدف گسترده تر. شاید در بازاریابی سنتی هیچگاه نتوانید به طیف گسترده ای از مخاطبین دست یابید.

دیجیتال مارکتینگ (Digital Marketing) به مجموعه فعالیت هایی که جهت تبلیغ محصولات و خدمات با استفاده از ابزارهای دیجیتالی صورت می گیرد گفته می شود. در حقیقت، بازاریابی دیجیتال یعنی استفاده از ابزارهای موجود در اینترنت و دنیای دیجیتال برای بازاریابی خدمات و محصولات. استفاده از هر نوع رسانه ای که مربوط به کسب و کارهای دیجیتال است می تواند به بازاریابی دیجیتال کمک کند. دیجیتال مارکتینگ تنها محدود به کسب و کارهای آنلاین نمی شود. برخی از افراد تصور می کنند بازاریابی دیجیتالی فقط برای کسب و کارهایی است که دارای وب سایت هستند. در صورتی که به هیچ وجه این طور نیست. خیلی از کسب و کارهای سنتی هم هستند که از طریق تبلیغات دیجیتال سعی دارند تا خدمات خود را به مشتریان احتمالی خود معرفی کنند. در دیجیتال مارکتینگ سعی می شود از طریق ابزارهایی مانند وب سایت، ایمیل، شبکه های اجتماعی و.  رفتار کاربران و مخاطبان تحلیل شود تا بعد از بررسی های انجام شده بتوان بیشترین بازدهی را از بازاریابی بر روی این افراد کسب کرد. در حقیقت در دیجیتال مارکتینگ هدف اصلی فروش است البته فروش بیشتر با داشتن مخاطبان هدف گسترده تر. شاید در بازاریابی سنتی هیچ گاه نمی شود به طیف گسترده ای از مخاطبان دست یافت.

دیجیتال مارکتینگ چه مزایایی دارد؟

  • استفاده از محتوا برای ارتباط آنلاین با مشتریان و جلب اطمینان مشتریان
  • پیگیری مشتریان از اولین تعامل و در سرتاسر فرآیند خرید و پایش مشتری
  • ارتباط از طریق موبایل با مشتریان و اتوماسیون سازی ارسال ایمیل
  • شناسایی بازگشت سرمایه و درآمد بالاتر
  • تحلیل و پذیرش آسان
  • وارد شدن در محیط های رقابتی بیشتر
  • بهبود نرخ تبدیل
  • بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو
  • دستیابی به مخاطبان بیشتر در اینترنت
  • کاهش موانع برای ورود به بازار
  • انعطاف پذیری بالا
  • نتایج قابل اندازه گیری

دیجینال مارکتینگ در موسیقی:

موسیقی : جزئی جادویی که تبلیغات تلویزیونی شما را اثربخش تر می کند.

آیا شما آخرین قسمت از سریال مد من بویژه بخش پایانی آن را تماشا کرده اید؟ به محض شنیدن اولین نت های موسیقی من تبلیغات تلویزیونی با نام ” هیل تاپ” (Hilltop) را به یاد آوردم. آخرین باری که من این موسیقی را شنیدم به حدود ۴۰ سال پیش باز می گردد. این ذات موسیقی است که اثری عمیق در ذهن می گذارد و شما نمی توانید آنرا فراموش کنید. ( مثل نت های نخست سمفونی پنجم بتهوون )
بزرگترین مشکل در تلویزیون چیست؟ارتباط پیام با نام تجاری.
چه تعداد از افراد ممکن است بگویند من دیشب یک تبلیغ جالب دیده ام و به تم آن تبلیغ و نکات جالب آن اشاره کنند اما قادر نباشند تا نام برند تبلیغ کننده را بیاد آورند؟ احتمالا زیاد به این مساله برخورد کرده اید.
شما نمی توانید آنها را سرزنش کنید. بعد از دیدن ۶ یا ۷ آگهی در یک باکس آگهی، چه کسی می تواند نام برند را بخاطر آورد؟ در واقع، مخاطبان خطوط داستان تبلیغ را بهتر از نام برند بخاطر می آورند. خطوط داستان آنها را درگیر می کند اما نام های تجاری نه.
البته یک مشکل اساسی دیگر هم وجود دارد. آیا مخاطبان تلویزیون تبلیغات تلویزیون را خیلی پیگیرانه نگاه می کنند؟ یا آنها تبلیغات تلویزیونی را صرفا تحمل می کنند تا برنامه دلخواهشان مجددا آغاز شود؟ حقیقت این است که بینندگان تلویزیون، برنامه ها را برای تماشا انتخاب می کنند. اما به استثنای صنعت تبلیغات، چه کسی ممکن است بگوید بیایید تلویزیون را روشن کنیم که تبلیغات ببینیم؟ بینندگان صرفا تبلیغات تلویزیونی را تحمل می کنند.

موسیقی ممکن است که به حل این مساله کمک کند.
موسیقی هیل تاپ” توانست به عنوان عاملی در پشت صحنه تمام تبلیغات رادیو و تلویزیونی کوکاکولا نقش ارزنده ای ایفا کند. تنها متن و تصویر هیل تاپ برای آگهی های مختلف تغییر کرد و موسیقی به عنوان عامل شناسایی این مساله که برند در حال تبلیغ ، کوکاکولاست ثابت ماند.
خوب چرا کوکاکولا از آهنگ ” Ninety-nine red balloons” را در تبلیغات اخیر جایگزین کرد؟ و به این ترتیب ارتباط با برند یا  طبقه محصول چه شد؟ در پاسخ باید گفت که برند غالب و برتری چون کوکاکولا نیازی به امضای موسیقیایی برای افزایش آگاهی اش ندارد. اما خیلی از برندهای کوچک به این نیاز دارند.
درباره برند ” Mountain Dew” ( یک برند نوشیدنی غیرالکلی) چطور؟ آخرین باری که تبلیغات ” Mountain Dew” را دیدید یا شنیده اید کی بوده؟ ( یا به صورت مخفف تبلیغات تجاری”mtn Dew ، -برای انعکاس یک نام تجاری جدید  این محفف چقدر احمقانه است.- ) و چه تعداد از کسانی که Dew را می نوشند، اسلوگان این برند را Do the Dew به یاد می آورند؟ یا حتی شعار قبلی This is how we Dew این برند را؟

کلمات در مقابل آوا
ما در دنیای کلمات زندگی می کنیم. قوانین ما با کلمات نگاشته شده است. شرکت های ما با اسنادی ثبت شده است که با کلمات نوشته شده است. برنامه های بازاریابی ما با کلمات نوشته شده است. خاطراتمان با کلمات نوشته شده است. عمده محتوای ایمیل های ما با کلمات هستند.
اما مساله این است که ما به هیچ وجه در بستر کلمات فکر نمی کنیم. ما در فضای آواها  می اندیشیم. هیچ کلمه ای در خیال و ذهن ما نیست. تنها نواها وجود دارند. چگونه اطفال ارتباط برقرار کردن را فرامی گیرند؟ بدون استفاده از کلمات. استفاده از کلمات برای ارتباط برقرار کردن در زمان مدرسه رفتن آغاز می شود. اما کودکان تا پیش از آن برقراری ارتباط از اصوات استفاده می کنند.
این موضوع حتی زمانی که کودکان بزرگ می شوند نیز تغییر نمی کند. آنها بعدا فرامی گیرند که چگونه آواها درون ذهنشان را با مجموعه ای از حروف الفبا ترکیب کنند. اما کلمات همیشه بیرون ذهن قرار دارند. آنچه درون ذهن قرار دارد اصوات و آواها هستند. به همین دلیل است که ذهن در مورد دو کلمه متفاوت principal و Principle دچار سردرگمی می شود. زیرا آوا و تلفظ آنها یکسان اما معانی متفاوتی دارند. در ذهن شما، دو کلمه یاد شده یک صدا و دو معنی دارند. دلیل اینکه دو کلمه همیشه شما را گیج می‎‎کند این مساله است که آنها متفاوت دیده شده و متفاوت نوشته می شوند.

موسیقی روح انگیز است اما اصوات نه
تقریبا همه می دانند که ذهن شما صداهای کلمات را در بخش چپ مغز پردازش می کند و موارد دیداری و تصویری در سمت راست مغز پردازش می شود. همچنین بخش سمت راست مغز شما محل احساسات شماست. اما آیا شما این را نیز می دانید که سمت راست مغز سمتی است که با موسیقی تحت تاثیر قرار می گیرد؟ به همین دلیل است که موسیقی قدرت شگرفی دارد و احساسات است که پیوندهای خاطرات را در مغز بوجود می آورد. موسیقی، اصواتی است که مرتب شده و سرو شکل یافته است و با استفاده از تکنیک هایی مثل هارمونی، ملودی و تکرار و ریتم باعث ایجاد حسی دلپذیر در شنونده می شود.
برخلاف کلمات در یک صفحه، موسیقی در یک مکان به زنجیر کشیده نمی شود، در زمان منجمد نمی شود. موسیقی همیشه درحال حرکت و جابجایی است. زمانی به سرعت حرکت می کند و زمانی آرم و سست است. اما همیشه درحرکت است.

اکنون به بازاریابی یک خواننده ی معروف میپردازیم:

Adele Laurie Blue Adkins که بیشتر با لقب هنری‌اش اَدِل شناخته می‌شود، خواننده،ترانه‌سرا و آهنگساز بریتانیایی است. شهرت جهانی وی بیشتر به خاطر دومین آلبوم ‌اش با نام (۲۱) است که در ۲۱ ژانویه ۲۰۱۱ منتشرشده است.

این آلبوم حدود ۳۰ میلیون نسخه در سرتاسر جهان فروخته‌شده است و رکورد طولانی‌ترین مدت صدرنشینی در جدول پرفروش‌ترین آلبوم‌های موسیقی در بریتانیا را در کتاب رکوردهای جهانی گینس ثبت کرد. همچنین اَدِل موفق به کسب جایزه‌ی گلدن گلوب و جایزه‌ی اسکاربرای ترانه‌ی اسکای‌فال در فیلم اسکای‌فال شده و موفق به دریافت ۱۰ جایزه گرمی شده است. تخمین زده می‌شود که حدود ۴۰ میلیون از آلبوم‌های ادل و بیش از ۵۰ میلیون از تک آهنگ‌های او در سرتاسر جهان فروخته‌شده است.

در حالی تنها یک هفته تا زمان انتشار سومین آلبوم رسمی اَدِل به نام (۲۵) باقی‌مانده ، این خواننده چندی پیش با انتشار موزیک ویدئو و تک آهنگ جدیدش به نام Hello بار دیگر صدر اخبار موسیقی جهان را از آن خود کرد. اَدِل با انتشار این قطعه از آلبوم جدیدش سکوت چهارساله خود را شکست بازهم رکوردشکنی کرد.


منتقد رومه گاردین معتقد است که اگر سال‌ها بعد، روزی در ماشینمان پشت چراغ‌قرمز ایستاده باشید و ناگهان آهنگی از اَدِل پخش شود، شما با تمام وجود به این سال‌ها پرتاب خواهید شد.

اَدِل خواننده‌ای جوان است، هم‌نسل دیگر ستاره‌های این روزهای دنیای موسیقی اما ربط چندانی به آن‌ها ندارد! موهایش شبیه موهای ن دهه‌های دور است و اندام و لباس‌هایش هم ربطی به آنچه این روزها از ستاره‌ها انتظار می‌رود ندارد.

Hello از Adele بیست و چهارمین آهنگ تاریخ بود که توانست در اولین هفته حضورش در جدول بیلبورد به صدر جدول این مجله معتبر در دنیای موسیقی راه پیدا کند.همچنین موزیک ویدئوی این قطعه در روز اول با ۲۷٫۷ میلیون بازدید فراتر از موزیک ویدئو تیلور سویفت قرار گرفت و رکورد جدیدی را در سایت Vevo ثبت کرد.

طبق اعلام اَدِل آلبوم جدیدش (۲۵) در تاریخ بیست نوامبر منتشر خواهد شد. پیش‌بینی کنندگان بزرگ این صنعت شرط می‌بندند که در هفته اول انتشار بیش از ۲ میلیون نسخه از آلبوم فروش برود. از زمان آلبوم (No Strings Attached)از گروه (NSYNC) در سال ۲۰۰۰ هیچ آلبومی در هفته اول چنین رقمی درفروش نداشته است. ۲٫۴ میلیون نسخه رکورد (NSYNC) در هفته اول بوده است

بازاریابی در موسیقی بیشتر به منظور فروش آلبوم و آهنگ های خود و سولد اوت کردن کنسرت های خود است،و بخش های دیگر مانند تیتراژ فیلم و . هم پوشش میدهد.

دیجیتال مارکتینگ و کاربرد و تاثیرات آن در موسیقی

هوش مصنوعی و کاربرد آن در موسیقی

موسیقی و آینده ی شغلی آن

دیجیتال ,های ,موسیقی ,بازاریابی ,تبلیغات ,کلمات ,است که ,استفاده از ,دیجیتال مارکتینگ ,کسب و ,می شود ,بتوان بیشترین بازدهی ,طریق تبلیغات دیجیتال ,کنند بازاریابی دیجیتالی ,برای بازاریابی خدمات

مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

نشاط در مدرسه http://economic prosperity .blogfa.com تعمیر کولر اسپلیت در رشت